حرف حساب

واقعیت های دنیای کنونی

حرف حساب

واقعیت های دنیای کنونی

تقدیم به کسی که لایقشه...

هه وال هاتو پیان وتم یاره کت تارای پوشیوه

پیم وتن ایوه نازانن سه ر پوشه و خوم بوم کریوه

وتیان هی بی اگاه له ژین،یاره کت حلقه ی له دستایه

وتم نا انگوستیله یه و یه کم حرفی خومی تیایه

ایان گوت هینده بی گه ردی تا قه در اوایی لی کردیی

ئه و که سه ی تو بویی ئه سوتایی وا سه رمایه داریک بردی

خوم را نه گرت،خوم را نه گرت وتم اخو چ باسیکه و چی رویداوه؟

که هاتم به ره و رویی مالتان زانیم راسته چی وتراوه

ملوا نکه کی خوم بوم ناردبویی

حرفیکی خومی له سر بو کرتبوته دیاری دستت له ملی زاوات کردبو

چاوم گیرا ،چاوم گیرا وتم بزانم بوکی ام اهنگه تو بیی  

سه ر پوشه که ی دیاری من بو کرابوه دسری سه ر چوپی

تکا اکه م جوابیکی نامه کانم بدیتوه

نک بیکه ی به اگردانو زاوای پی گرم که یته وه

ای تو ندگوت من سوین اخوم قط باسی دابران ناکم

ایی تو ندگوت له تو دور بم چیت پی خوش بی من اوا اکم

ده گیانه کم بو جیت هیشتم کام غوربتی پشیمانی قورگی گرتویی

   ایی نازانی ته نیا ویلم له جه ی من کی دستی گرتویی

خوات لگل بی به سلامت ایتر دنگی من نادگاتی

دلم نایا دعات لی بکم چیت پی خوشه خوا بد داتی

تو دلی لاویت شکاندم نه ت هیشت بدکم به هاوسرم

بلام توخوا کاتی مردم تو دانیشه له لایی سرم

چونکه کاتی لیم ده پرسن کرده وه یی دنیات چی بوه؟

الیم که سیکم هل بژارد عشقی من ته نیا ئه و بوه

اگر وتیان چی پی اله ی توله ت چیه بو دوامین جار؟

منیش الیم خوشم اوی گردنی ازا بی صدجار

با گوره کم هلداته وه لاشه کم باته به ر دم  باوه

به و جوره ش له ی زیز نابم سه ر فراز به له لایی خواوه

کفنه کم پاک و بی گرده وکو پوشاک با له لات بی

نه وک له چله ی زستانه خوا نه کرده سرمایی بی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد