حرف حساب

واقعیت های دنیای کنونی

حرف حساب

واقعیت های دنیای کنونی

زیباترین استغفار

یارب به در تو روسیاه آمده ام
بردرگه تو به اشک و آه آمده ام
اذنم بده ، راهم بده اى خالق من
افکنده سر و غرق گناه آمده ام
عمرم به گناه و معصیت شد سپرى
با بار گنه حضور شاه آمده ام
گم کرده ره و منزل پرخوف و خطر
طى کرده بسوى شاهراه آمده ام
یارب تو کریمى و رحیمى و عطوف
با عذر و اشتباه آمده ام
غفار توئى ، صمد توئى ، بنده منم
محتاجم و با حال تباه آمده ام
با بیم و امید و حالت استغفار
با چشم تر و نامه سیاه آمده ام
یارب تو بده برات آزادى من
در مانده منم بهر پناه آمده ام
من معترفم به جرم و عصیان و گناه
در بارگهت چو پرّ کاه آمده ام
دریاى کرم توئى و من ذرّه خاک
با لطف تو اینگونه به راه آمده ام
دست من افتاده ی نالان تو بگیر
چون یوسفم و زقعر چاه آمده ام
بر نامه اعمال محبت نظرى
بر عمر گذشته عذر خواه آمده ام

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 22:36 http://nazanink92.blogfa.com/

سلام وبلاگ جالبی داری مطالبت خیلی عالی بودن دستت خوش به

نازنین جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 23:38 http://nazanink92.blogfa.com/

بر آنکه با سرمایه اش فقط زمین می خرد؛

روزی خواهد آمد که با خود بگوید :

برای چنین روزهای مبادایی،

کاش قطعه ای آسمان می خریدم ...

.... یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 17:51

ای ول
واقعا زیباست
خوشمممممممممممممممممممممممممممم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد