حرف حساب

واقعیت های دنیای کنونی

حرف حساب

واقعیت های دنیای کنونی

آدمهای چوبی

من همین جایم

زیر این سقف سیاه رنگ

که حتی بارانش را هم که کمترین هدیه اش است را

از من دریغ می کند

من همین جایم

روی زمینی که روز روز دور خورشید میگردد

و ریاکارانه قربان صدقه اش می رود

من این جایم کنار تمامی این آدمک های چوبین و ماسک های رنگارنگشان .

من اینجایم

زیر آسمان

روی زمین

کنار آدمیان

در

: دُن _ یا

آیا تو هم ساکن همین دیاری؟

دیاری که بوی گند و تعفنش آبی آسمان و باران و مهربانی و لبخند را از ساکنانش ربوده است

چه کسی می گوید شیطان رجیم بود؟

"شیطان" را بگویید تو راست می گویی

در این جا تنها چیزی که یافت نمی شود آدم است

این جا همه انسانند

از ریشه ی " ن س ی "

فراموشکار و عجول ،

خائن و ریاکار .

اینجا پدران بی نماز مدفون می شوند

دختران به اتهام اشک زنده به گورند 

و

مادران در انتظار فرزندان جان به لب .

آری اینجا زمین است

هوایش با اختناق ممزوج است

وتنفس در آن جرمی است س ی ا  ۳   ۰

اینجا دنیاست

آسمان سیاه است

و طلوعی برای خورشیدش  نیست

اینجا شب است ، تاریک و ظلمانی .

این جا زمین است 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد